maandag 15 juni 2015

Choose Happiness (deel 4)

Hallo Allemaal!

Vandaag het vierde deel van de Choose Happiness week.
Ik heb dit keer een zelfsluitend doosje gemaakt met een bijpassend kaartje.
Het model lijkt ingewikkeld maar dat valt heel erg mee.


Ik heb er een grote waxinelicht in gedaan, past precies!


Omdat er een strook van het A4 velletje over was kon in nog dit leuke kaartje maken.
De tekst komt van de Painted Petals set (helaas nu niet meer in de collectie).


Hier kun je een filmpje bekijken over de werkwijze van het doosje (het is duits talig maar wel in cm)

Ik hoop dat je veel inspiratie hebt opgedaan door alle verschillende projecten met dezelfde stempelset.
Ik moet nu snel aan de slag voor de nieuwe SU-per Challenge voor a.s. donderdag en volgens mij heb ik mijn werkstukje van 2 weken geleden hier ook nog niet geplaatst?!
Er komt snel weer een nieuw blogbericht!

Anne-Marie

Nog een lijstje van wat ik gebruikt heb:

Built for Free Using: My Stampin Blog


Geen opmerkingen:

Een reactie posten