vrijdag 12 juni 2015

Choose Happiness (deel 3)

Hallo Allemaal!

Vandaag deel 3 van de Choose Happiness week :-)
Dit keer een Bloempot-kaart zogezegd, de bloemen heb ik op whisper white gestempeld en uitgeknipt en de bloempot heb ik gemaakt met een stukje van de Berry Basket.
Ik heb het uitgestanste stuk cardstock afgeknipt en gevouwen zodat je een soort pocket kan maken.


De bloemen heb ik op een cellophane bag geplakt, daarin een theezakje. Achter de bloemen zit nog een boodschap.


Zo zie je maar weer, zelfde stempelset, heel ander projectje.

Morgen heb ik nog 1 variatie te laten zien op deze stempelset.
Volgende week laat ik naast de SU-per Challenge ook nog een aantal andere projecten zien.
Ik heb nog zoveel foto's!

Geniet nog even van het zonnetje vandaag!
Anne-Marie

Gebruikte producten:

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten