woensdag 20 mei 2015

SU-per Challenge #88 Zeg het met bloemen!

Hallo Allemaal!

Het is al weer even geleden dat ik me hier gemeld heb, maar met al die vrije dagen, vakantie enz. ben ik er even niet aan toegekomen.
Vandaag nog even mijn project van Challenge # 88 Zeg het met bloemen.
Ik heb hiervoor een doosje gemaakt waar precies een tube handcreme in past, leuk als kadootje voor moederdag.
Dit doosje heb ik gemaakt voor de challenge met de Painted Petals.
Uiteindelijk heb ik hetzelfde idee, maar met een andere stempelset ( Butterfly Basics), gebruikt voor een workshop.
Zo hadden de deelnemers aan deze workshop meteen zelf een moederdagkadootje klaar.


Het modelletje is trouwens een zelfsluitend doosje, ziet er heel ingewikkeld uit, maar valt erg mee.
Binnenkort plaats ik hier wel een patroontje.
Achter het label zit een knijpertje verstopt :-)




De hartjes van de bloemetjes heb ik extra aangezet met een Stampin'Write Marker.
De stippen onderaan heb ik 1 x beinkt en daarna 3 x afgestempeld.


Onderaan de pagina zie je welke producten ik heb gebruikt voor dit project.

Vorige week donderdag is er weer een nieuwe kleurenchallenge van start gegaan, wil je meedoen dan kan dat nog tot volgende week donderdag, kijk hier maar eens.
En natuurlijk gaat er morgen weer een nieuwe challenge van start, maar dat vertel ik morgen!

Built for Free Using: My Stampin Blog



Bedankt voor je bezoekje en tot morgen!
Anne-Marie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten