maandag 25 mei 2015

Stampin'Up! Regional Event Duiven

Hallo Allemaal!

Afgelopen zaterdag was het weer tijd voor een Stampin'Up! Regional Trainingsdag.
Een hele dag vol met gezelligheid, collega demo's weer zien, swappen (ruilen van kleine projectjes ter inspiratie), prize patrols (verloting van producten), presentatie's over nieuwe producten, nieuwe producten uitproberen en natuurlijk een stukje business informatie.
Ik heb weer genoten hoor!


Hier zie je Charlotte, ze geeft een presentatie over een aantal nieuwe producten en ze maakte daarmee een aantal voorbeelden. Ze is ook regelmatig te zien in filmpjes van Stampin'Up! op Youtube.


Dit was mijn swap, een Project Life kaartje op 4 x 3 inch. 
Ik heb natuurlijk weer gebruik gemaakt van de Sprinkles of Life stempelset.
Ook heb ik een aantal technieken verwerkt in deze kaartjes; heatembossing en watercoloring.
Het appeltje is trouwens uitgeponst met de Tree Builder Punch.


Voor de dames van het SU-per Challenge DT had ik een aparte swap gemaakt.
Met de Gift Bag Punchboard (ook al zo'n leuk nieuw item!) had ik zakjes gemaakt van Envelope Paper (in alle nieuwe In Colors 2015-2017) en daarbij had ik labels gemaakt en bestempeld met de You've Got This stempelset, het tekstje bewerkt met Gold Embossing Powder.



Verder kregen we allemaal nog een aantal leuke kadootjes en heb ik nog een stempelset gewonnen met de Prize Patrol! Deze stempelset is voor iedereen (dus ook andere demo's) pas vanaf 2 juni te bestellen #ikbenzoblijwantikhebhemal!
Ik had in totaal zo'n 50 swaps gemaakt en dus ook zoveel swaps terugontvangen.
Dat laat ik jullie komende week zien, om de spanning er een beetje in te houden....

Groetjes,
Anne-Marie


4 opmerkingen:

  1. Je hebt mooie labels aan die prachtige zakjes gemaakt! Super dat je een nieuwe stempelset gewonnen hebt. Jij kunt alvast ervan genieten en leuke dingen ervan maken. Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk je weer gezien te hebben en je swaps zijn geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er allemaal gezellig uit Anne-Marie!
    gefeliciteerd met je prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi meissie! Dat ziet er SUper leuk uit Jammer dat het mij niet lukte erbij te zijn

    BeantwoordenVerwijderen