woensdag 22 april 2015

Inspiratie Butterfly Basics (deel 1)

Hallo Allemaal!

Zoals jullie wel (of niet) weten maak ik regelmatig leuke kadolabels en af en toe een leuk weggevertje of verpakking voor kadobonnen voor mijn collega Sandra, ze is eigenaar van schoonheidssalon Chill.

Omdat haar salon al weer 2 jaar bestaat en omdat we natuurlijk weer superleuke voorjaarsproducten hebben bij Stampin'Up! wilde ik haar verrassen met een inspiratietas en een bloemetje.

Kijk maar eens wat ik in het tasje had gedaan:



Een ideetje voor een kadobon-verpakking,




leuke vlindertjes om een kadootje of tasje te versieren.....



Dit heb ik allemaal gebruikt:

Built for Free Using: My Stampin Blog


Er zat nog meer in het tasje, vrijdag deel 2.....
Ik hoop dat je alvast wat inspiratie hebt opgedaan!

Helaas is op dit moment de Butterfly Basics Bundle niet leverbaar. Stampin'Up! is druk bezig de voorraad aan te vullen, dus ik hoop dat het binnenkort weer te bestellen is.
Stuur me gerust een bericht als je deze bundle zou willen bestellen, dan houd ik je op de hoogte!

Groetjes,
Anne-Marie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten