zaterdag 19 juli 2014

Pinkies Bloghop


Thank you for joining us on another Pinkies Blog Hop!
We're showcasing lots of gorgeous projects using products from the new Stampin' Up!® Annual Catalogue. Simply use the buttons at the end of each post to keep hopping! 

Hallo Allemaal!

Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Vandaag doe ik mee aan de (internationale) Pinkies Blog Hop!
Als het goed is ben je hier gekomen via Sarah's blog.

Dit keer laten we allemaal projecten zien die gemaakt zijn met de producten uit de nieuwe Stampin' Up!® Jaarcatalogus. Wat is'ie weer prachtig en wat staan er weer mooie producten in.
Door de bloghop te volgen zie wat je allemaal voor moois kunt maken met deze producten.
Klik simpelweg op de Pinkies Blog Hop knoppen onderaan deze post om verder te gaan naar de blogs van collega demonstratrices uit het Pinkies team van Michelle Last.

Veel plezier!

Voor deze bloghop heb ik twee kadoosjes voor maxi waxinelichten gemaakt, het zijn doosjes met een los dekseltje. Je kunt ze natuurlijk voor andere kleine kadootjes gebruiken.


In Color 2014-2016 Cardstock Hello Honey (133685)
In Color 2014-2016 Cardstock Lost Lagoon Cardstock (133686)
Whisper White Cardstock (106549)
Blended Bloom stempel (135906)
Memento Tuxedo Black inkpad (132708)
Coastal Cabana (131000) en Daffodil Delight (130998) Blendabilities
Decorative Dots embossingfolder (133520)
Linen Thread (104199)
Pearl Basic Jewels (119247)

Wil je het doosje ook maken, dan vind je hier de beschrijving.






Ga nu verder naar Nicole's blog:



Groetjes en tot gauw!

Anne-Marie

Ps: Heb je zin om nog meer inspiratie op te doen? Kijk even bij het bericht van gisteren, daar staan de start links voor nog een bloghop, die van de Nederlandse Stampin'Up! Demonstratrices. 


13 opmerkingen:

  1. Wat een SU!-per leuk doosje!

    Groetjes,
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke doosjes! Die bloem is zo gaaf, ik heb hem alleen een keer ingekleurd nog, en nog niet eens gebruikt, moet ik nodig eens doen. Je hebt het ook prachtig geblend trouwens xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love this stamp. Thanks for sharing
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel leuk. Ik ben weg van de kleurcombinatie.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf die doosjes met die grote bloem erop!
    En ook super ingekleurd...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Absolutely lovely! What a fabulous idea xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous tea light boxes. Love the flowers on the top xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super weer Anne! ik kan ook niet wachten totdat ik mijn bloem krijg. Mooie kleurencombi's heb je gebruikt! Dat doe je super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. These are wonderful Anne-Marie! I love your colouring of the flowers! :)
    Lizy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anne Marie this is a gorgeous project and I just love your colour combo! Nicole x

    BeantwoordenVerwijderen