dinsdag 1 juli 2014

Nieuwe catalogus!


Hallo Allemaal!

Eindelijk is het dan zo ver, het is 1 juli en dat betekent dat de nieuwe catalogus vanaf vandaag geldig is!
Als demonstratrices mochten we al een maand geleden (een heel klein) gedeelte van de nieuwe producten bestellen om alvast mee aan de slag te gaan.

De nieuwe catalogus is weer prachtig geworden, lekkere frisse kleurtjes, overzichtelijke indeling.
Ook aan de mensen die nog niet zo fanatiek aan het stempelen zijn en Stampin'Up! nog niet zo goed kennen, hebben ze gedacht.
Op een heel aantal pagina's staan foto's met projecten, met erbij een heel duidelijk stappenplan van welke producten je nodig hebt.
Ik ga er niet nog langer over schrijven, ga lekker zelf kijken! (klik)


Wil je wat bestellen, stuur me gerust een mailtje: am.rood@online.nl.

Ik kom snel terug omdat ik nog een aantal dingen had beloofd te laten zien, oeps!
Je kent dat wel, druk en als je dan eindelijk denkt: nu ga ik het doen, werkt benodigde apparatuur niet mee......(dan heb ik het over de printer waarmee ik wat foto's zou printen, zodat ik jullie een paar mooie Project Life layouts zou laten zien).
Nog heeel even geduld ;-)

Tot gauw
Groetjes, Anne-Marie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten