woensdag 26 februari 2014

Tag it!

Hallo allemaal,

Wat vliegt de tijd!
Ik ben lekker druk met Stampin´Up!, nieuwe projecten uitproberen, workshops geven, mini workshops (1 op 1 workshop zogezegd).
Vandaag even een snelle blogpost, want ik wil nog graag meedoen met een challenge.
Dit is voor mij de allereerste keer, dus spannend!
Het gaat om de uitdaging nr. 29 Tag it! van het SUper Challenges Blog.
Hieronder zie je een foto van mijn project.

Het is een zgn matchbox gemaakt met het Envelope Punch Board (nog steeds favoriet!), versierd met een mooie tag.


Gebruikte materialen:
stempelset en pons Petite Petals
designerpapier Sweet Sorbet (sale a bration), cardstock Whisper White, Crisp Cantaloupe
Classic inkpads Crisp Cantaloupe en Tangerine Tango
Basic Pearl Jewels en lint (eigen voorraad, kleur is nagenoeg Crumb Cake) en natuurlijk de Scalloped Tag Topper Punch!

De beschrijving voor de matchbox heb ik hier gevonden, superleuk om te maken.

Nog even snel een paar kaartjes.....ook weer met Petite Petals....




En met Happy Watercolor stempelset, ik heb deze techniek gebruikt.


Tot gauw!

4 opmerkingen:

  1. Wauw, prachtige kaartjes en een super mooi doosje. Groetjes mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig dat je weer een blogpost hebt geplaatst Anne-Marie. Je hebt een heel mooi doosje gemaakt en wens je een plaatsje in de top 3 toe.
    De kaartjes zien er ook weer super mooi uit!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi doosje Anne-Marie! Leuk dat je meedoet met de SU-perchallenge. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen